Od sierpnia 2015 roku działa elektroniczna kolejka do Wydziału Komunikacji i Transportu. We wrześniu 2016 została rozszerzona o Punkt Obsługi Geodezyjnej.

Dzięki temu rozwiązaniu znacznie wzrosła liczba załatwianych codziennie spraw, a tym samym skrócił się czas oczekiwania na wizytę w wydziale przez Klientów urzędu. Z e-kolejki można skorzystać na 2 sposoby: przychodząc do starostwa i pobierając numerek w biletomacie, lub przez internet – umawiając się kilkoma kliknięciami na konkretną datę i godzinę.

1. Po przyjściu do Wydziału Komunikacji lub w sprawach z zakresu geodezji, należy wybrać na dotykowym panelu biletomatu (na korytarzu – I. piętro) interesujący zakres sprawy (np. rejestracja pojazdu) i odebrać wydrukowany bilet. Po otrzymaniu biletu wystarczy poczekać na głosowe wezwanie do odpowiedniego stanowiska obsługi. Aktualną liczbę osób oczekujących można obserwować na głównym ekranie na korytarzu.
UWAGA: Jeden bilet = jedna sprawa.
2. Aby skorzystać z rejestracji internetowej, należy wejść na adres kolejka.powiatswidnik.pl i postępować zgodnie z opisem.
UWAGA: Koniecznie należy potwierdzić wizytę w otrzymanej wiadomości e-mail oraz przybyć do urzędu kilka minut przed czasem zarezerwowanej wizyty, by wprowadzić kod z e-maila do biletomatu i odebrać numer. Spóźnienie oznacza rezygnację z wizyty.

Poniżej prezentujemy dwie infografiki, tłumaczące „krok po kroku”, jak skorzystać z systemu kolejkowego. Życzymy przyjemnego użytkowania!